Monday, September 01, 2008

First Day Puasa

Balik dari Tiraz hujan selebat2 nye la kan .. so aku thought nak tengok je bazaar ade tak .. and bile sampai bawah flyover 14 tuhs .. aku perati ke mamat nie .. sian die ..naik motor nak delivery pizza time hujan2 nie .. nak masuk simpang nie aku nampak cam jalan tuhs pelik je .. air ke ?? macam x banyak .. so ok la .. aku pun lalu .. slow je sebab ujan lebat .. tapi akibatnyaaa ....


AIR TUHS DAH JADI CAM AIR TERJUNNNNNN .. aku cam dah "aaaaaaaaaaaaaa .. alamakkkk .. SORRYYYYY " terus pandang mamat pizza tadi .. muke die memang menyampah la kan.. mesti dalam hati "dah la kene delivery time ujan .. free pulak air terjun sampai 1 badan " ..

tapi kannn .. keta aku pun air tuh tutup abis windscreen woo .. aku pun pelik .. dalam sangat ke ?? tapi setahu aku ade satu agi mamat nie naik moto kat belah kanan .. baru nak kuar simpang .. x cek pulak die kene ke tak .. hehehehe

kalu la mamat 2 orang tuhs bace blog nie .. saya mintak ampun bebanyak .. sesungguhnya x expect air tuhs boleh naik macam tuhs sekali .. maafin ya :(

No comments: