Monday, January 19, 2009

AJL 23 part 2

i cant believe ada a few yang persoalkan kemenangan persembahan terbaik by faizal tahir...

most of them said stacy should win .. do i feel the same??

ok .. for me stacy nye showmanship memang superd with her stamina n fitness .. boleh menyanyi and dance at the same time .. and it show how good performer are you ..


BUT ...

apa motif tarian die ??


and people said *apa motif faizal tahir menyanyi with orang potong rambut and all .. *

hmmm .. cant u guys see it ????

motif dia .. for me of course .. ada kene mengena ngan lirik ..

dont trust me ??

ok .. read the lirik yeahss ..


ku membenarkan jiwaku
tuk mencintaimu
ku persembahkan hidupku
tuk bersama kamu
dan diriku...untuk kamu
belum pernah kumerasai begitu

semua itu telah berlalu
harapan ku palsu
dan mungkin hari yang satu
terus ku tertunggu
dihatiku..masih kamu
belum pernah ku ingin terus menunggu

aku lemah tanpa kamu
ku ingin mu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik
tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya satu
hanya kamu

ku membiarkan hatiku
tuk merinduimu
ku menghamparkan sakitku
tuk tatapan kamu
bersamamu...harapanku
hilang dlm terang
yang membutakanku

dan segalanya yang ku ada
ku berikan semua
untuk dirimu saja
ku mahu dirimu, bahagia tuk selamanya
biar sampai syurga
aku mununggu cinta darimu
agar ku sempurna

namun aku tetap aku
yang terbaik tuk diriku
hanya satu

aku lemah tanpa kamu
kuingin mendampingiku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya kamu......

aku lemah tanpa kamu
ku ingin mu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik
tuk dirimu
sampai syurga kumenunggu
sampai syurga kucintamu
hanya kamu


for me .. he show how frustrated he is to loss someone he truly love ..

why it show ??

ok .. this is what i got from the performance ..

" im super busy .. tengah nak concentrate menyanyi pun orang still come to me for my measurement baju .. for my haircut .. change my cloth .. for my everything .. im sorry i dont have time for u coz im super busy .. but .. i still love u .. i will give my all to u .. u the only one that can make me happy .. but im sorry .. i know that im not that good for u.. "

thats what he show by his performance .. bukan takda makna .. the fan ?? nampak the director ?? yang die bawak keluar macam director tuhs ..thats maybe he's doing a video clip .. and .. the choir and all ?? die tengah concert ..

so .. does the performance takde kene ngena ngan lirik ???? i dont think SO !

i think most of all .. he gave the best performance .. out of the box .. and truly know the meaning of his own lyrics ;)


ermmm .. macam orang seni pulakkan aku nie? heh! bukan emo .. cuma nak bitau what i saw .. coz a few ppl tak nampak what i saw and the meaning of the performance ..

Maybe im wrong .. like i said .. this is what i saw out of Faizal Tahir performance :)

No comments: