Saturday, January 13, 2007

queen of futsal

Udah semestinya kami tidak dapat gelaran queen of futsal .. apa yang kamu mikirkan? heheheh .. 8 bulan tidak training .. maupun main futsal pun udah jarang .. tidak sekerap dulu .. tapi .. untuk tidak kalah teruk malah 2 dari 3 game mendapat seri .. aku berbangga dengan teammates ku .. aku amat berbangga :) heheheheh ..

amat-amat berbangga .. telur yang dipegang selama 3 tournament berjaya dipecahkan .. bukan cuma 1 gol .. kami mendapat 2 gol .. semua orang menjadi sangat keras pada game ketiga kerana pihak lawan bermain kasar .. hehehhe .. dan aku telah menggunakan cara2 paan dan denan ajar untuk halang pihak lawan .. aku teringat kata-kata icam pada satu permainan futsal kami dengan pihak lelaki .. dimana dia menjerit ke arah aku dan suruh aku menghalang menggunakan tangan .. dan itu apa yang aku buat ..

aku terasa seperti bermain bola sepak padang .. kerana ada yang seperti kunon2 sangat sakit .. apa ingat dapat free kicks la tuhs .. heheheh .. tapi menarix .. satu permaianan yang sangat-sangat menarix ... :) aku sangat berbangga dengan CHIKAS .. dan semestinya AINA :) our GOALIE !!!

No comments: