Monday, July 09, 2007

choices

hmmm .. been a while updating ..

aku dah masuk tax department since last week .. and learn alot from kak zana, alya n ena .. then tetibe today mr chee cakap yang ms ling nak aku gi account department balik .. but then kak zana berkeras xnak bagi aku masuk akaun ..

ms ling siap cakap ngan mr vincent .. kak zana lak ckp ngn ms ling yang die x bagi amek aku .. die suruh amek budak baru tuhs .. but then .. ms ling berkeras nak aku .. and kak zana pun berkeras nak aku .. and up .. aku yang pening .. ntah la .. aku dah malas nak cakap ape ..

susah gax .. stressed pun ade .. sekejap suh pindah sane .. skejap suh pindah sini .. nanti gi sane balik .. macam belon derang buat.. ikut suke .. aku malas nak cakap ape .. aku ikut jer.. tapi more pada Tax .. coz kat tax free skit .. bleh buat mcm2 .. even dgr lagu time OT .. kat akaun .. time OT pun xleh dgr Ipod .. susah skit .. huhuhuhuh ..

tapi kat akaun walaupun cuti x kene potong gaji .. pelik kan .. under 1 company tapi management lain2 .. huhuhu .. biarlah ..
so ?? wat should i do ?? i've done account .. ive done personnel tax .. and now im doing company tax .. so ?? ape perlu aku buat?

1 comment:

badrul said...

wahhhhh, adik abang dah ada blog sendiri!!! congrats!!!