Monday, April 28, 2008

Selamat Pengantin Baru Khai & Rosma !!!


Khai & Rosma makan beradab

Rabu lepas time Gema .. Rosma SMS mintak address .. Katenye nak anta kad .. aku pelik gax.. Kad kawin ke ?? Bile die bertunang .. so malas nak tanye banyak .. bagi je address .. so dapat la kad kahwin die on monday .. pastu ma pun cam sonok siap cakap kad dah sampai .. ma dah tengok ..so aku pun ok la .. coz pikir dah tau nak pakai baju ape .. heheheheh

balik rumah on friday .. aku tengok la kad kahwin tuhs .. belek2 .. tengok2 ada tema .. dah penin .. coz tema biru / cream .. aku nye baju kaler biru ma gi hantar Kelantan utk jahit manik .. so terus serbu almari ma .. sib baik ade baju biru .. then suh comet pun cari baju melayu kaler biru .. heheheh

on the day itself .. kiteorg sampai awal gax .. 745pm dah sampai .. coz ikut kad start kul 830pm .. tapi derang nie pandai .. derang tau melayu memang melayu .. dalam atucara majlis .. stat kul 9 .. makan kul 915pm .. jadi aku duk melangak nak 2 jam baru dapat makan .. table dh setting .. dah ade number .. kami geng astro maestro mau ade 5 table .. dewan die buat tuhs besar gax .. aku rase muat 100 table .. siap duk kire2 ngan comet :"> hehehhee ..

derang buat kat dewan kat depan palace of justice .. dewan persidangan .. memang cantik .. ramai gax artis yang datang especially from AF la :) and ade yg tolong perform gax :) .. ehhehe .. seronok jumpe org2 FMI :D bising jadik .. sme xleh bawak ke majlis nie :p abang yus siap nk bukak tempat makanan tuhs coz dh lapa sangat .. abang lan siap sound kate dah overrun .. bongok je sme :p

las2 siap ade buat persandingan sendiri kt belakang pun ade :p bowler will always be bowler .. tak buat keco tak sah .. hehehehe :p

abis majlis pun around kul 12 .. pas2 sme duk sibuk nk amik pic ngn pengantin .. aku sempat amik time kt pintu .. tp pic ngn abang yus .. later i put it :D this is a few pic aku kt majlis tuhs


Comet & me


Farah & Me


Comet, Farhan & Me


The cutest TWINS !! ADAM & DANISH (anak kak nana)


Khai & Rosma ( Time Potong Kek)


Put, Kak Nana n Me

No comments: