Thursday, March 12, 2009

Women Thing

Ermm .. Kenapa kene ada PMS ?

I mean .. kalau takat menstrual tuhs tak kisah .. but PMS ..

Gosh ..

Time I got my PMS .. i dont think comet will want to be near me ..


Why ???


I will be damn moody and hot tempered .. !!!


Jangan la silap buat kerja .. or jangan la salah cakap ..

I will go SULKY and berhangin satu badan .. hehehe

Haihs .. pity him tho ..

everymonth kene ikut jer girlfriend die nie ..

Sib baik penyabar ..

kalau tak .. habisss :p

Lagi satu ..

i realize ..

time PMS .. badan ku kembang SEMANGKUK !! erghhhh

and time tuhs la jadi cam "eii .. gemukkkk laa "

which comet will always say ..

"tak lah .. dah sampai time die"

so .. in 10min time i will go sulky .. hahahah .. sebab rasa diri ku gemok :(

n stressed out ..

n then come the temper .. hikhikhik ..


OR ...

i can be quiet as hell .. tak nak berborak .. takat .. hmm .. a ahs .. ok .. :p


haihs ..

PMS :(

2 comments:

s a n g a i n A said...

hehe..true2.. ble PMS sure mengamok tak tentu psl.. pastu suar ketat semcm kann

waNny said...

tau xpe .. hahahha . sangat stres oke ! !