Tuesday, April 06, 2010

C06 Bowling Tournament

This happen last wednesday ..

Hahahhaha ..

BEtapa malasnya nak update blog :p

So ..

On wednesday we had our first bowling tourney

I jadi the organizer

Coz dah biasa buat for MMU

so its simple for me to do this

Thursday dapat call from my TM suruh buat bowling ..

Invite people .. friday i gi tempah trophy

Selasa amik .. Rabu game .. hahahaha

and ..

we start late ..

Patut 5.30 . tp we start at 6.30

orang nak dtg n x jadi sme at the same time ..

patot 28 .. then 25 .. end up 30 ppl attend ..

siap our Area Manager pun join .. hahahahaha :D

So abis 3rd game ..

I terus gi amik result ..

Im laughing like hell

Coz .....






























































































I WON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hahahahahahha ... FIRST LAK TU .. for women

dah la main macam taik ..

first game 103 ..

2nd game 96

Last game je lawa .. 176 ..

My last game really cover me up la ..

if not .. hancus :p

and comet won 2nd ..

heheeee ..

kami bawak balik 2 trophy ..

buruk kan perangai ?

dah la i organize ..

i menang .. hahahahha

comet pun menang ..

tapi .. trophy 2 2 kt i ..

nak taruk kat Shell ..

gedik x ??

owhs .. the girl in black is my TM ..

Muda kan ?? :p

but not available !!

hahaaaa :p

My ma excited ..

sebab 2 2 menang ..

so die join sekaki ..

padahal jadi supporter jer :p

hahahahahahaha






ba kata TM ku .. Gaya seorang JUARA ..

kaptuiiiiiiiiiiiiiihhhhh ....

hahahahahahahahha

owhs .. did u guys know i injured my wrist n finger on my first throw ?

Jari saya bengkak

wrist saya sakit

and yes .. cincin sy dh x muat jari kanan

and i got another 3weeks to go for my engagement

and jari sy bengkak

HOW??? HOW ????????

tulang ku pun lari :(

it took me 3month selalunye nak ok ..

nie kene rendam dalam ice je la now :((

my friend ada hati nak ajak main bowling ..

x dapat jek .. nak jaga jari for time being nieee :p hahahahahahahha



No comments: