Thursday, September 11, 2014

SUPERSTAR 2013

hhahhahaha. nie betul nye THROWWWWBACK woi

So sebelum present utk ROTY tu time tengah breakfast TM lain semua duk cakap GOOD LUCK GOOD LUCK

Then tetiba ada sorang TM datang tanya "wanie. after the presentation what are you doing?"

I jawab "sleep?"

Then dia "well we got a meeting at 10.30pm. make sure you come ok?"

Aku dah  "woiiiiiii....."

Dia just gelak "u know we need you right? 10.30pm ok"

Pergh. belum present lagi kot wehs.

So as usual la meeting at 10.30pm untuk esok pagi

whole time meeting tu muka aku mmg selenga abis sebab derang meeting sebelum nie x pernah kene join kan. tp sebab dh handle benda nie dr 2011 so ko paham la apa derang try cakap

tapi memang aku all the way half open la mata. letih kot. sebelum tu siap lelap2 dalam bilik.

Then ada few TM and Dealer tanya "What r u doing here?" mmg aku jawab je "u think? takkan aku berak kt meeting room kot?"

So time tu our big flags sampai. and aku kene la bukak benda alah tu. bukak2 aku sound "zir. apahal jahit tak habis?"

then semua mcm "mana ada. jahit ok je"

"nie. jahitan terbukak"

everyone was laughing "gile wanie mata bukak separuh boleh nampak.. OCD hape?"

NO. Im just tired. hahahahaha

Esok pagi2 dah turun Hall. with Flags and the huge flags dalam bag

Our boss dah jadi MIB. with Batman.

Sampai bawah tanya siapa pandai main kompang. i go "woi siapa handle kompang?" semua diam. watafishhhhhhhh

dah kene pass orang kompang and kene ajar lagi rhythm. semua in 1hours. T____T

ada la few depan bosses buat keje belakang bosses hilang. hahahaha

and nasib baik la aku ada ramai orang kuat kt belakang which i can call "ko turun skarang!!! pegang bendera nie"

hahahahaha. ada some dealers tu orang lain call xnak angkat. aku call baru "haa wanie nak aku tolong apa??"

gile mak tiri kan?

ramai yang kene paksa RELA jugak la hari tu.

I lost my voice that day. semua sedar pempuan gile jerit2 panjat2 kibar bendera.

ish ish ish





tuhs nampak budak cina nie. dia mmg akan ada kt belakang and tunggu je any thing dari aku. bagus budak nie. hahahahaha

And also budak laki pakai sunglass kt bendera gabak tu. bayangkan bendera tu dalam bag aku duk kendong tu kot wehs. hahahahaha. gile gempak tak?

orang tak sedar pun kiteorg ada bendera besar. dah macam gi tgk bola. kibar bendera. :p

habis je event. malam tu kene makan panadol extend. sebab sakit sendi. hahahahahaha

No comments: