Tuesday, March 18, 2008

20++ INJECT

semalam ade dental appointment supposedly at 5pm .. then the clinic call and ask me to make it early to 3pm .. and i said ok ..

so kul 2.45 pm dah sampai clinic .. tgk clinic kosong cam rase nasib baik la x yah tunggu lame .. so lepak kejap dah kene panggil ..

aku pun relex duduk kat seat tuhs .. die terus kebas kan gusi aku .. and borak2 sme ok laa .. dah kebas skit gusi .. die ject .. aku rase time tuhs 5x kot die ject .. untuk kebas kan sme .. so lpak jap.. dah kebas skit .. tp x semua .. so die try tekan gigi aku .. sakit .. die ject agi ... n tunggu jap die tekan ag .. still sakit ag .. so die ject ag ..

last2 die dh letih ject .. die drill gigi bongsu aku and ject dr dalam pulak .. then tunggu jap and die tekan ag skalik .. and still sakit .. die pun dah pelik .. banyak kali die ject tempat same .. tp still gusi aku x kebas .. end up time die tanye sakit tak .. aku tipu cakap x sakit .. coz dah letih sangat kene ject kan ..

so die pun memulakan proses mengeluarkan gigi aku dengan pelbagai tools .. dan aku cume menahan saje ..(kalu ikutkan hati .. mau terpelanting doktor tuhs aku tendang) .. and menahan terkeluar nye bijik2 mate bersama air mata kesakitan .. hahahaha ..

so x lame lepas tuhs .. gigi yang amat lah degil berjaya di keluarkan .. kecik jer gigi aku tuhs pun .. hahahahaha :p patut la sakit yang amat ..

so lpas dah kuar tuhs .. die pun tunjuk lah kat aku gigi tuhs .. haihs .. dengan darah2 sme .. maleh pulak nak tgk lame2 kan .. tapi yang pasti nye .. darah gusi aku sampai arie nie duk kuar2 ..

and now tgh bengkak tahap cipan gak ah gusi .. haishhhh .. letey .. nak makan pun susah ..

tapi ape yang bagus dental nie .. die siap call hari nie tanye ok x .. demam ke ? sakit ke ? ade ape2 soalan x .. semestinye aku jawap "takde" coz time tuhs aku tgh tido >:P .. and die pun terkejut aku cakap "takde" .. nak buat mcm mane .. banyak sangat pengalaman ngan doktor gigi nie ..

hehehehehhehe

No comments: