Saturday, May 17, 2008

Icam Reception


The bride & groom with the groom parent :)


Icam friends from SSBJ .. mane pengantin ?? pengantin kat atas !!


Pengantin laki xleh handle bile org duk amik pic kat bawah .. die pun turun daa .. ngan bapak pengantin pempuan tuhs selamber membongkokkan badan :p



me n comet with the bride & the groom .. kain songket buatkan ku nampak seperti HULK HOGAN !!


Selepas dijerkah .. gwe pun joining la bergambar ;)




sebelum dijerkah :p




Icam reception last nite .. when there with comet .. ekceli memule mcm xnak amik pic ngan derang coz cam semua pun laki2 .. so bile kat atas dewan tempat pelamin (amik pic dr atas) icam sedar that i was not in the pic and jadi fotographer .. di jerkah nye aku .. di jeritnye suh masuk dlm gambar .. segan ler .. sme laki .. but then comet pun suh join .. join kan jee .. so as usual .. another pic with im the only girl in there :"> ngeeeeee~

1 comment:

ezrazlin™ said...

hey there..
I'm selling lovely cupcakes for RM2.50 a piece, it's home-baked, if you're intrested and planning a small farewell gathering for a friend at your office, a birthday party or even a wedding, I do take big orders and if you want more information, u can call me at my number 012-2987347.

hope you'll support me in my business..

here's i link to it..! TQ!

http://ezrazlin.blogspot.com/2008/05/cupcakes-theme-happy.html