Friday, July 11, 2008

Saiko

Saiko .. serius saiko .. aku gi Giant tadi .. so as usual la .. list memang panjang and banyak nak beli as we all memang g pun cam sebulan stengah sekali la kan .. so .. duk cari2 tuhs .. tetibe aku nampak this one guy pandang aku semacam .. buat bodoh je la .. die pun lalu je kan .. aku pun bukannye jenis nak tegur kan ..

tetibe duk amik2 barang mamat nie muncul balik kat depan

him: wahss .. list nak beli barang .. banyaknye .. macam surat cinta pulak..
me: huhs ?? erm .. utk family ..
him: mana suami ?
me: hahs ??? .. tak la .. utk parent..
him: ooo .. mane mak ??

time nie aku dah pikir "what the hell is he doing ?? is that a pick up line ?? what the .. "

me: ngan my maid .
him: ooo .. okok . beli la barang .. mcm banyak je tuhs ..
me: *abudennnn*

so macam dah ok la kan .. ingat die blah .. so bile sampai kat toiletries .. tetibe die muncul

him: wahs.. banyak nye membeli .. x penuh trolley lagi tuhs ..
me : hahs ?? ermmm ..

then die blah.. so bile dah kat kawasan ice cream sme die takde .. ingat ok la kan .. ingat die dah blah la kan .. so cam happy la .. bayar sme balik .. sampai kat kete .. tetibe aku terkejut tgk die datang dari arah belakang

him: dah abis dah shopping ?? banyak nye barang ..
me : erm .. dah abis dah
him: ooo .. saya keje sini dulu .. bahagian security .. ketua .. pastu bahagian manager .. now keje kat tesco bahagian manager kat tesco ampang .. *yada yada yada .. sumpah aku x tau ape die ckp coz he keep on talking about himself ..*
me : oooo .. ok
him: name u ape ?
me : wanny
him: ooo . sy **ri
me : ooo .. ok ..
him: ermmm .. boleh nak number?
me : hahs ?? buat ape ?? x pe laa ..
him: bolehh laa .. boleh laa .. yek yek yek .. boleh laa .. *stok pushy gile babi*
me : *now im scared coz die kt keta aku and u guys know my car paling senang nak recognize kan ..* ermmm ..
him: ok .. u amik number i .. 01.......
me : ok
him: misscall i ..
me : hahs ??
him: misscall i ..
me : *terpaksa OKE!! gile betul * ok .. dah ..
him: nak panggil u ape?
me : hahs ?? wanny je la .. *takkan nak suh ko panggil aku sayang kot?*
him: oo .. mcm tuhs panggil i **ri jugak la .. **ri dulu keje sini .. then gi blajar .. pas2 keje balik .. now ri keje sini .. yada yada yada *
me : *what the ?? he called himself ri ?? what the ?? ape name manja ke ? *
me : erm .. ok la .. dh setel .. bye .
him: ok . drive carefully .. pape sms la yek ..
me : *in ur dreams*

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh .. saikooooooooooooo wehhh .. tolong laaa .. dah lame ok tak kene macam nie .. cuakness .. tak tau nak buat ape .. si bibik lak duk gelak2 ok .. kurang ajo betul .. hahahahaha .. aku ingat nak la bagi number comet .. mau pulak die suh aku miscol .. kurang hasam ..

pastu time nak sampai umah tetibe dpt sms

"mesti wani dh sampai rmh .. **ry bary nak keluar dr bdr sunway ke bkt jalil .. selamat berkenalan"

perlu ke ?? perlu ke ko inform where the hell u r going ?? for god sake .. we just met la weh !!! haiyooo .. sadis idup .. bitau bobby .. die bantai gelakkan aku .. boleh ke ?? waaaaaaaaaaaaaaaahs ..

what should i do ?

10 comments:

dYnA said...

SgT scArY bABe iKut giE kEte...
nAsiB xdE pApE...
sAiKo oK!
Len kaLi u bWk bodYguArd jaLan k!

Anonymous said...

eeeeeeee
saiko nyee laki tu kak!
hhahaha..ouh,nie la smlm bibik cite kat afie
suruh abg mie mrh laki tu!:P
ngahngah

waNny said...

dyna : sangat saiko .. haihs .. dh sampai tahap x tau nak buat ape dah semalam .. huhuhuuh

afie : hahahaha .. abg mie ko sengal .. die nye HP abis batt time tuhs .. kakak xleh suh die tolong .. wahahahha

deadpool said...

What in the blue hell????Serious aku tgk dia buat nama manja camtu cam...damn!How in the blue hell can he come up with a name as lame as that?Bring out our pepper spray.

waNny said...

azrai : wahahhaha .. tau xpe .. aku pun bile tetibe kuar name manje dah macam "wt.." perghh .. baru kenal x sampai 5min kuar name manja .. aduiii .. saiko wehs saikoooo

deadpool said...

Tapi kena bagi credit kat dia gak.I admit,he's got some testicular fortitude.Baper sangat la org yg bleh approach pompuan pastu bagi nama manja x sampai 5 minit jumpa?Oh right.Sorang jer-mamat tu.Eee..geli bulu ketiak aku.Tapi I salute you,"weird guy".Ko la contoh lelaki berani.Did i say that out loud?

Shaira Nadiah MJ said...

Gosh, this is so scary, better ignore him. Or ask your Dad to jawab the call if he call you, hehe.

waNny said...

azrai : hahahhaa .. pastu berani lak menegur aku kan .. even u dont have the guts to approach me in mlk *u said i look like someone that would eat other ppl out a live :p *

shy : hahahah .. kalu die call .. i will said that i seldomly used the number and bagi die number my bf .. ahahha .. then pepandai la bf ku :p

Unknown said...

ngahahha.kene ngorattt

waNny said...

irwan: bukan kene ngorat dh .. kene stalk nieee :p