Thursday, January 15, 2009

Stressed

Esok another upgrading *please menjadi and confirm * tak mau dah standby tetiba *sorry kak .. stesyen akak tiada dalam list* WTF .. and u call me said ada .. tetiba malam takde .. ape macam chipsmore ke ape .. kejap ada kejap takda ..

I cant sleep .. to many thing on my mind .. i just stressed out ..

Seperti mau ambil ubat tido .. but noooooooo .. not good for myself ..

Tadi pegi massage .. the chinese lady said my body tooo tensed up .. so end up aku amik 1 and half hour .. and it still not helping ..

tulang-tulang rasa sengal .. esok mau pegi check darah la ..

Haihs .. nampak gaya esok standby lagi .. harap-harap menjadi .. tak mau pukul 4 tetiba call *kak .. upgrading fail .. we need to foul's back* .. time tuhs memang boleh je kene maki *udah-udah la nak upgrading kalu itu macam .. haihs* ..

need my sleep .. esok another busy busy day ..

No comments: