Wednesday, November 03, 2010

Comel ke?

Comet now dah start kerja kan

So hari tu cam borak2 ngan dia

Coz dia tengah push himself nak dapatkan target gi Egypt tu

And i say "Slow2 la. Coz ada lagi 2 bulan je macam mana nak dapat"

Dia cakap nak try cuba jugak

So dengan itu I pun cakap

ME : wahs. kalau capai target best la. Commission pun masyuk. Boleh la saya demand.

Him: Hahahhaha. Demand la nak apa pun. Tak kesah.

Me : Yer ke? tengok2 nanti semua tak boleh

Him: Saya kerja ni pun untuk kamu jugak. Kesenangan kamu gak. Boleh belikan kamu macam2 nanti. Tak kesah.

Me : Ehh ??

Him: Kalau saya. Duit utk makan and isi minyak je. Lain tak kesah. Utk kamu

Me : Awwwwwwwwwwwwwww ~~ \(^_^}/


~ Romantic lak comet tetibe. Tsk. jadi saya doakan dapat duit banyak2 and dapat client banyak2. utk saya jugak. Muahahahahhahahahah :p




No comments: