Friday, December 05, 2008

Flat Out

This week sangat flat out .. as our stock banyak dah siap and we now jual ready made more dari tempahan .. so me n my mum asyik on the run .. duduk umah tak pernah lama *Well ma selalu sempat tido .. tapi die kuar umah awal n balik awal* ..

so tadi time borak2 .. dia cakap "seronok berniaga .. tapi letih gax .. kite kerja sampai malam" ..

wat i said is " i hope my fren dapat paham my situation .. im not an office staff .. masuk kul 9am and kuar 6pm and im relex till then .. but now i feel 24 hours a days is not enuff .. pagi kerja shell .. petang terus tuka shift buat jualan pulak .. its fun .. just hope people can understand"

wat my mum said ... " we not a government servant and never meant to be one "

so .. please dont be mad if i cant join u guys when there's a party .. im sorry if i cant be there when there's a meet up .. im super busy .. my work is like till 11pm at nite .. tuhs pun kalau my dad rajin .. if die malas .. it can go on till 2am in the morning .. and i need to woke up at 8am to go to work ..

tak bermaksud kerja with my mum i can rest .. and masuk keje anytime i want .. NO NO NO .. i need to be discipline ..

but .. jangan juga marah when i n my mum can wear and buy all the expensive things .. dan juga jangan marah kalau i n my mum dapat spent a lot .. coz we work damn hard for it .. we work our heart n butt off .. and atas usaha me n my mum ..

todddles .. to meet a new customer :)

No comments: