Tuesday, December 09, 2008

Mimpi Yang Mengarut

Semalam dapat mimpi yang teramatlah mengarut ..

Time tuhs macam kat atas bukit .. and a few frens ade .. cant recall who .. tapi yang pasti mie ade kat sebelah ..

So sekali tuhs kami duk borak2 .. pasal "h_n_u" .. so tetibe .. derang cakap cam pasal Emily Rose .. EMily Rose kan kene sampai 6 kan .. so cam ok laa .. tetibe cakap one of our fren kene sampai 7 masuk kat die ..

and tetibe .. aku cam terbang .. and rasa ade 7 benda masuk dalam badan .. Walaupun aku sedar and aku try lawan .. but aku leh dgr derang sebut 1 per satu nama .. scary kan ?

so cam mie pegang aku sekuat hati laa .. die tarik .. aku pun dah nangis2 .. tapi kat dalam je .. luaran x nampak pape .. and best tuhs .. Siang Hari oke !!!

so tengah2 mcm tuhs .. semua dah start baca doa termasuk aku .. and time duk nangis2 and rasa cam jantung berdegup kuat .. time tuhs la terbangun ..

tapi serius .. time terbangun tuhs .. aku rasa cam that i cant breath .. aku baru dapat bernafas time bangun tuhs .. scary kan ?

haihs ...

3 comments:

deadpool said...

My god!Scary shit there.Aku rasa baik ko amik air semayang pastu.Kasi tenang kembali dan berdoa agar dilindungi dari shaitan yang durjana.

waNny said...

hahahahha .. tau xpe .. tapi nasib baik cuma mimpi semata :D

deadpool said...

Baik gi berubat gak dough.